Translate

marți, 18 februarie 2014

Spring Makeup

Buna dragele mele am revenit cu un nou post si un nou make-up care sper sa fie pe placul vostru.
Daca tot s-a mai incalzit vremea si se simte aer de primavara m-am gandit ca ar fi frumos si un make-up putin colorat care sa ne scoata oarecum din monotonia creata de atata frig si zapada.
Pentru inceput am folosit crema hidratanta de la Biola Cosmetica (Orchid) , este o crema de fata de zi intineritoare cu orhidee pe care am folosit-o ca si baza pt fondul de ten,apoi am aplicat f.d.t de la Rimmel London (Wake Me Up-100 Ivory),in zona de sub ochi am folosit corectorul de Oriflame (Studio Artist) pentru a ascunde aspectul cearcanelor si pentru a da putina luminozitate iar apoi am "sigilat" totul cu pudra de la Oriflame (Liselotte Watkins).
Ca si bronzer am folosit Lancome Tropiques Minerale All Over Magic Bronzing Brush,pentru pometi am folosit paleta de la Fraulein 38 si am ales o culoare mai neutra doar pentru a improspata putin aspectul tenului,iar pentru sprancene am folosit creionul de la Essence.
Ca si baza pentru fardul de pleoape am folosit baza de la Avon,auriul si maroul rosiatic (culoarea de tranzitie) din paleta de la Fraulein 38 iar maroul din coltul extern, din paletuta de la Avon,ca de obicei am folosit tusul negru de la Music Flower (o alternativa ieftina si buna zic eu), "tusul" turcoaz o sa vedeti in video cum l-am obtinut (un mic truc si o buna optiune in caz ca nu aveti tusuri de diferite nuante),am folosit genele false de la Beauties Factory (BF 15),lipiciul de gene DUO,am aplicat rimelul de la Oriflame (Wonderlash Dramatize Mascara) si un creion alb pe linia apei (Avon) pentru a crea iluzia de ochi mai mari,este o buna optiune si in  situatia in care aveti ochii obositi sau iritati.
Si nu in ultimul rand am folosit rujul de Rimmel London-Kate 26!
Sper ca v-a placut machiajul,va doresc o saptamana cat mai frumoasa si mai insorita!




2 comentarii: