Translate

miercuri, 12 februarie 2014

Inspired Valentine's Day Makeup

Buna dragele mele,iata ca am fost inspirata sa mai creez un nou look pentru Valentine's Day.
Este un look care mie imi place foarte tare,si sper ca si voua...
Pentru buze,dupa cum o sa vedeti si in tutorial,am folosit rujul de la Rimmel London (colectia Kate 20) care imi place foarte tare iar peste am aplicat un gloss de la Oriflame (Very Me Oh My Gloss-Funky) iar rezultatul il puteti observa si voi,mie imi place!
Nu o sa fac o comparatie intre machiajul meu si cel din care m-am inspirat pentru ca,zic eu,nu este cazul,in primul rand diferenta de produse,trasaturi,culoarea parului, s.a
Daca ma urmariti pe Youtube (http://www.youtube.com/user/creatza1491/videos),stiti ca zilele trecute am realizat un TAG (Valentine's Day-TAG) care continea o intrebare referitoare la ce machiaj as purta eu de V.D,la care am raspuns: "Un machiaj cu accentul mai mult pe buze" si iata ca am si realizat un astfel de machiaj.
Produse folosite: Fata-F.d.t: Sephora&Rimmel London (Wake Me Up0
                                  Corector: Avon
                                  Pudra: Rimmel London (Stay Matte)
                                  Contur si Blush: Fraulein 38
                                  Sprancene:Essence
                                  Rimel: Oriflame
                                  Gene false: Andrea (buchetele)
                                  Lipici gene false: Gypsy
           Machiaj ochi-Primer: Avon
                                Fard paleta: Fashion Avenue (cred)&Avon
                               Tus-Gel: Music Flower
                               Pensule: Elf&Oriflame
Sa aveti un V.D plin de iubire,oamnei frumosi si cu zambetul pe buze in jurul vostru si nu uitati ca "dragostea" este cel mai frumos sentiment...

2 comentarii: