Translate

marți, 4 februarie 2014

Valentine's Day Make-up

Se apropie Valentine's Day asa ca am realizat un machiaj care sper sa va placa si sa va inspire...



Machiajul l-am realizat ieri cand l-am si postat pe contul meu de Youtube,este un machiaj indraznet,stiti ca personalitatea reprezinta 80% dintr-un machiaj,deci trebuie sa ai ceva personalitate pt a purta un astfel de machiaj.Nu este nimeni obligat sa poarte acest machiaj,sa se abonaeze la canalul meu de Youtube sau la vreuna din retele mele de socializare.
O sa va las sa vizionati tutorialul si astept parerile voastre!
Dupa cum probabil a-ti vazut si in tutorial,machiajul ochilor a fost realizat cu o paleta de farduri castigata la un concurs cu tema "Craiasa Zapezii" realizat de catre DeDeMakeup (https://www.facebook.com/DeDemakeup),daca doriti sa vedeti poza mea din concurs cat si alte machiaje realizate de mine,ma puteti gasi si pe Facebook: https://www.facebook.com/pages/Creatza1491/1446606465565985 

Produse folosite: Fond de ten: Sephora,Rimmel London Wake Me Up (combinate)
Pudra: Oriflame-Liselotte Watkins
Contur si Blush: Fraulein38
Pensule: ELF si Oriflame
Eyeliner Gel: Music Flower
Baza machiaj pt pleoape: Avon
Creion Sprancene: Essence
Ruj: Rimmel London/Kate 20

4 comentarii: