Translate

sâmbătă, 4 iulie 2015

Buna dragele mele

Nu am mai scris de ceva timp pe Blog si m-am gandit ca ar fii o idee buna sa tin legatura cu voi si prin intermediul blog-ului de fiecare data cand postez un clip nou pe Youtube si nu numai
Aici puteti avea parte de mai multe informatii si poze,intotdeauna am impresia ca uit sa specific anumite lucruri cand filmez asa ca aici veti avea un plus de informatie ;)

O sa dam startul cu acest clip: "Machiaj Pentru Ochelari"

Am intalnit des fete care poarta ochelari si am observat ca majoritatea nu poarta machiaj,probabail se simt mai comode sau au impresia ca atunci cand poarta ochelari de vedere nu au nevoie de machiaj
Eu le indrum pe toate sa poarte un machiaj care sa le evidentieze ochii macar atunci cand ies din casa
Despre machiajul pentru ochelarii de vedere ar fi multe de spus,depinde de rama,lentila,forma ochiului,preferinte,s.a

Eu m-am gandit sa realizez acest machiaj in special pentru fetele care poarta ochelari si folosesc lentile pentru miopie,pentru ca acest tip de lentila va poate micsora vizibil ochiul,de asemenea este un machiaj si pentru cele cu ochelari pentru hipermetropie pentru ca am folosit doar nuante mate (puteti renunta la creionul alb pe mucoasa ochiului in acest caz)
In functie de tipul de ochelari pe care ii porti,poti alege si nuantele de fard (mate sau sidefate)
Se pot folosii culori sidefate atunci cand porti ochelari pentru miopie,daca porti ochelari pentru hipermetropie,e bine sa stai departe de culorile sidefate.

Puteti folosi culori care sa se asorteze cu nuanta ochilor vostrii sau cu rama ochelarilor pe care ii purtati.


                                            Scuzati claritatea,sunt poze facute cu telefonul!





Produse folosite pentru ten:
Primer : Catrice Prime and Fine pore refining anti-shine base
Fond de ten : NYX HD Studio Photogenic
Corector : Elf Maximum Coverage Concealer
Pudra : Rimmel London Stay Matte (transparent)
Bronzer : Catrice Sun Glow matt bronzing powder (030 medium bronze)
Blush : Oriflame (Glowing Peach)
Iluminator : MUA Undress Your Skin (B150D)
Sprancene : Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade (Toupe)
Ruj : MUA Velvet Lip Lacquer (Kooky)

                     VA MULTUMESC pentru vizita si va mai astept cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu