Translate

miercuri, 6 august 2014

Random Haul

Buna dragelor
M-am gandit sa fac aceasta mica postare pe Blog si nu pe Youtube din cauza faptului ca produsele nu prea au legatura cu make-up-ul,dar ramanem tot in aceasta zona a frumusetii,in curand o sa fac si un Mini Haul pe canalul de Youtube
O sa va arat cateva produse achizitionate in ultima perioada (luna Iulie).
Incep cu o placa de indreptat parul de la Remington,cea pe care o foloseam inainte este foarte veche si intr-un fel sau altul imi "rupea din par" asa ca am prins o oferta foarte buna la cei de la Altex.

Pentru ca era la oferta a costat doar 69,99Ron :)
Sunt multumita de ea avand in vedere pretul,indreapta foarte bine si chiar am reusit sa imi fac cateva bucle lejere.
In curand o sa ii fac si un mic Review daca sunteti interesate.

Am primit de la o matusa un set ce contine un gel de dus si un parfum cu aroma de frezie Bronnley.
Parfumul am inceput sa il folosesc,are un miros dulceag,floral (evident) ,nu ma prea pricep eu la parfumuri sa va pot da mai multe detalii dar imi place,mirosul rezista destul de bine pe corp undeva la 5ore.
Gelul de dus inca nu l-am folosit fiindca mai am geluri de dus incepute si astept sa le termin.


De la soacra mea am primit sau mi-am insusit mai bine zis :))),aceasta geanta Jenny Fairy ,acum nu o mai gasesc in colectia lor sa va pot lasa un link direct,nu stiu daca a facut parte dintr-o editie limitata sau ceva de genu' dar nu o mai gasesc pe site-ul lor.
Dupa cum puteti observa si in poza,geanta vine impreuna cu un portfard destul de maricel,este o geanta casual,foarte spatioasa si pe care o port foarte des in ultimul timp desi nu sunt adepta gentilor si nu ma mandresc cu vreo colectie de genti enorma.

Tot insusit este si acest portfard de la Dior :))) pe acesta l-am luat de la mama mea si il port in geanta de fiecare data cand plec.

De la sora mea am primit acest costum de baie roz,nu va pot lasa un link catre el deoarece este achizitionat din magazin si nu este vorba despre nici o firma importanta,este un costum de baie oarecare.
Ce nu imi place la el este sutienul,se aseamana cu unul normal la bretele dar cu siguranta o sa il port cu drag.
Ce imi place este slipul,nu este nici unul clasic dar nici tanga nu imi amintesc acum denumirea dar va las o poza mai jos.

Si pe final mai am cateva mostre de tot felul pe care sunt curioasa sa le incerc.

Sper ca v-au placut produsele mele ahizitionate,primite sau insusite :))
Sa aveti o saptamana cat mai frumoasa!

6 comentarii:

  1. pff,ce oferta faina ai prins la placa pt par <3 . Aproape ca sunt geloasa :* .
    Te astept si la mine :* tocmai ce mi-am deschis si eu un blogulet :* .
    Te puuuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag zanica,trebuia sa ma anunti imediat ca ai si tu Blog :) Te pup

      Ștergere
    2. :* Azi a implinit o zi :)) >
      te pup

      Ștergere
  2. Sa le folosesti cu drag,ce frumos e costumul de baie♡♡♡ dbia ast sa filmezi¿♡♡♡♡

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti pe toate cu draaag :* am si eu placa remington de vreo 3 ani si este la fel de buna ca la imceput :** pupiceei

    RăspundețiȘtergere