Translate

joi, 11 decembrie 2014

Review Apa de Melisa Mayam-Elemental

Buna dragelor
Dupa cum am mentionat si in postarea de data trecuta,astazi o sa va vorbesc despre Apa de Melisa de la Mayam
Am primit acest produs impreuna cu Apa de Trandafiri (despre care v-am vorbit in postarea trecuta) spre testare de la Elemental



Apa de Melisa,ca si Apa de Trandafiri,face parte din categoria Apelor Florale.
Despre Apa de Trandafiri am mai auzit dar despre Apa de Melisa nu prea aveam informatii,a fost un produs nou pentru mine pe care l-am descoperit si de care am fost incantata

Apa de Melisa sau roinita este un hidrolat cu efect antiage preventiv si curativ,potrivit pentru orice tip de piele,in special pentru tenul matur.
Este calmant,antiinflamator,netezeste pielea.
Este un produs recomandat si pentru tenurile fragile,uscate sau piele iritata.



Proprietati:

-antiage
-antirid preventiv si curativ
-calmant,antiinflamator
-netezeste pielea
-tonifiant cutanat
-reparator,usor cicatrizant


Cum poate fi folosit acest produs:

-nediluata,direct pe piele prin pulverizare sau cu o discheta
-aplicata ca atare sau combinata cu alte ape florale pe ten,gat,decolteu
-ca ingredient in cremele pentru ingrijirea tenului matur,ridat
-ca ingredient in cremele si lotiunile antirid preventiv sau curativ
-poate fi adaugata la compozitii cosmetice in loc de apa sau in combinatie cu alte ape florale la faza apoasa
-incorporata intr-o masca faciala calmanta sau antiinflamatoare
-ca ingredient in compozitii pentru ingrijirea pielii cu reuptii sau afectate de eczeme
-ca ingredient in compozitii de repararea pielii dupa expunerea la soare
-ca ingredient in creme pentru calmarea iritatiilor la copii,crema de scutece
Mai multe informatii despre folosirea acestui produs,pur sau in combinatii cu alte produse,gasiti pe site-ul Elemental

Am folosit aceasta apa in stare pura,am aplicat-o pe ten cu o discheta demachianta
La fel ca Apa de Trandafiri,mi-a lasat senzatia de ten matasos si placut la atingere
Produsul vine ambalat intr-o sticluta de plastic si contine 100ml
Este un produs recomandat in special pentru tenul matur avand efect antiage.


Produsul trebuie folosit in termen de 60 de zile de la deschidere
Ma bucur  ca am putut incerca acest produs.
Voi l-ati incercat,cum il folositi?

Un comentariu: