Translate

sâmbătă, 6 decembrie 2014

Review Oriflame-The One Creion si Tus Pentru Ochi

Buna dragelor
Astazi am sa va prezint cateva produse pentru ochi din gama The One (Oroflame) si parerea mea despre acestea

O sa incep cu "Kohl Eye Pencil" (creion pentru ochi)
Am primit spre testare doua nuante: 31037 Black si 31039 Grey


Au o consistenta cremoasa si se aplica foarte usor
Sunt nuante pigmentate dar aplicate pe ochi nu se prea deosebesc (cel negru de cel gri)
Nu m-a impresionat rezistenta lor,dupa cateva ore dispare din intensitate
Eu le-am folosit pe mucoasa ochiului
Au o cantitate de 1.3g
Se pot folosi foarte usor la crearea unui look "smokey" datorita consistentei lor cremoasa dar trebuiesc setate foarte bine cu un fard pentru a nu se transfera


Urmatorul produs despre care o sa va vorbesc este "Eye Liner Stylo" (tus tip carioca/stilou)


 Eu am primit nuanta: Brown 30476
Aplicat pe pleoapa nu prea se observa ca este maro,mai ales daca il aplici in 2-3 straturi


Trebuie sa mentionez ca acesta m-a surprins,este rezistent la transfer
Dezamagirea mea totala a fost faptul ca nu este waterproff
Daca il aplic pe pleoapa si mai apoi uit ca l-am aplicat,si din neatentie dau cu mana peste el,pot sta fara griji,nu se reduce din intensitate,,in schimb, daca lacrimez (ceea ce mi s-a intamplat) tot machiajul meu va fi horror
De aceea am ales sa il port pentru machiajul zilnic,pot sta linistita in privinta transferului pe pleoapa superioara (eu avand pleoapa "cazuta")
Este un produs usor de folosit,ajuta foarte mult la trasarea liniilor cat mai precise
Nu sunt fan al acestui tip de tus,evit sa imi achizitionez astfel de tusuri deoarece,dupa parerea mea,la un momentdat nu mai functioneaza,nu mai iese produs,se usuca,prefer tusul gel sau cel lichid
Acesta poate fi o alegere buna pentru un machiaj zilnic dar nu si pentru unul de ocazie (indiferent de eveniment)
La fel ca majoritatea produselor The One,acesta are valabilitate 6 luni

Am primit cateva mostre Perfecting Day Moisturiser,Renewing Night Care si Miracle Perfecting Serum


Toate mostrele contin silk tree extract (extract copac de matase)
Aceste produse fac parte din gama True Perfection
Mostrele crema contin 1.5ml iar serul contine 5ml
Am folosit prima data Perfecting Day Moisturiser (crema de zi) care nu m-a impresionat deloc
Dupa ce am aplicat-o si a intrat destul de repede in piele,am trecut cu degetele peste pometi si spre surprinderea mea am constatat faptul ca a iesit la suprafata o pelicula albicioasa uscata ca si cum ar exista o piele moarta albicioasa pe ten
Eu avand tenul sensibil si uscat,mi-am dat seama ca aceasta crema nu ofera hidratatea de care am nevoie
Cu Renewing Night Care (crema de noapte) nu am avut aceasta "problema" si a fost mai hidratanta
Serul in schimb,chiar m-a convins,mi-a oferit hidratare si luminozitate tenului
Un plus este faptul ca intra destul de repede in piele
Toate produsele contin mici particule ce reflecta lumina

Cine doreste sa achizitioneze produse Oriflame cu reducere o poate face prin inregistrarea pe site-ul aigrijadetine.com
Pe langa avantajul de a deveni client direct al companiei si de a benficia de reduceri la cumparaturile personale,in Oriflame ai posibilitatea sa iti incepi propria afacere si sa fi propriul tau sef.
Pentru mai multe detalii inregistreaza-te pe aigrijadetine.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu