Translate

marți, 13 mai 2014

Review Oriflame-Ojele "The One"

Buna fetelor!
Dupa cum stiti,am primit spre testare de la Oriflame,produse din Colectia The One iar acum a sosit timpul sa va impartasesc impresiile mele despre aceste produse!
O sa incep cu ojele/lacurile de unghii.
Aceste oje vor fi disponibile in Catalogul cu nr. 8, din cate am inteles, si o sa cuprinda o gama variata de culori pentru vara,15 la numar.
Am primit nuantele Cappucino si Orchid,doua nuante superbe!
Au o consistenta cremoasa si o cantitate de 8ml,puteti aplica doar un strat pe unghie si este de ajuns dar eu am aplicat doua.
                                                       Au un design simplu si elegant!

Nu raman urme de pensula pe unghie,pensula fiind una deasa si usor rotunjita la capat astfel eviti sa te murdaresti pe cuticula,obtii o manevrare usoara si precisa a pensulei.
Ei spun ca ar rezista pana la 14 zile oja pe unghie,la mine a rezistat 3-4 zile aratand destul de bine,tin sa precizez ca nu s-a intamplat sa imi "sara" de pe unghie,nu am aplicat un base coat si nici un top coat,in concluzie poate rezista mai mult sau mai putin in functie de activitatea depusa de catre voi.
Un alt aspect care m-a surprins este faptul ca se usuca destul de repede,maxim 5min si poti sta fara griji.
Singurul "minus",daca il pot numi asa,este rezistenta,dupa cum mentionez si mai sus,ei spun ca ar rezista pana la 2 saptamani pe unghii facand parte din Gama Ultra Rezistenta,dar in cazul meu,nu!
Din cate am observat,pretul o sa fie unul cam "piperat",poate doar la reducere sa iti poti achizitiona o oja,depinde de suma pe care sunteti dispuse sa o cheltuiti pentru o singura oja,puteti arunca o privire asupra pretului aici.
                                              Ce parere aveti?O sa le incercati,sau le-ati incercat deja?                                

6 comentarii:

  1. Te-am nominalizat la un tag pe blogul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase unghiutele,imi place la nebunie forma lor si manichiura impecabila.
    http://georgybeautyblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos,multumesc si pentru abonare si ma bucur ca mi-ai lasat link-ul blogului tau!Pupici!

      Ștergere
  3. ce-mi plac unghiile tale!! si mie-mi plac ojele foarte mult :D
    insa trebuie sa-ti zic ca preturile de pe acel site sunt in lei moldovenesti, nu in RON, este o maaare diferenta, in niciun caz ojele nu vor costa 50 si ceva de lei :)) atat e o O.P.I, care nu se poate compara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu mi-am dat seama,nu am stiut,probabil am gresit la toate postarile punand alte preturi :))) Multumesc ca mi-ai atras atentia,pupici :**

      Ștergere