Translate

luni, 5 mai 2014

Beauty Fairy Tag-Zana Frumusetii

Buna dragelor!
Astazi o sa fac un Tag-Beauty Fairy Tag,am fost "tag-uita" de catre MadaMakeupChannel pentru a raspunde si eu la intrebarile acestui tag.
Dati clikc pe nume si o sa va directioneze catre canalul ei de Youtube,este o persoana minunata si cu siguranta avem ce invata de la ea.
Sa trecem la treaba...
1.Zana ta buna zice ca poti incerca un produs care ti-a starnit interesul dar este foarte scump,pe care l-ai alege?
  Offf... as alege multe nu numai unul dar o sa aleg una din paletele Naked de la Urban Decay,oricare ar fi aceea!
2. Zana ta buna iti ofera gratuit un produs de lux pe tot parcursul vietii,pe care l-ai alege?
   As alege kit-ul de sprancene de la Anastasia Beverly Hills pe care toata lumea il lauda si mi-as dori sa il pot incerca dat fiind faptul ca pentru mine sprancenele reprezinta 80% dintr-un machiaj si niste sprancene frumos conturate schimba total aspectul fetei/machiajului.Nu stiu daca este neaparat un produs de lux dar un produs scump cu siguranta este.
3. Care sunt cele trei dorinte ale tale pentru Zana Buna,ce produse miraculoase iti doresti?
    Imi doresc un produs pentru cresterea parului cu rezultate imediat vizibile,sa imi creasca parul repede iar cand ajunge la lungimea dorita sa inceteze din crestere iar apoi daca ma plictisesc de acea lungime sa o pot lua de la capat,intelegeti voi ce am vrut sa spun...mi-as mai dori un produs minune impotriva imperfectiunilor tenului sa nu mai folosim fond de ten :) iar a treia dorinta ar fi sa nu mai existe acele mici fire de par/puf sau cum vreti voi sa il numiti,pe fata :)
4. Zana Cea Buna iti ofera astazi 100euro sa ii cheltui pe produse cosmetice,ce produse ai alege?
    Pai mi-as cumpara multe dar nu imi ajung banii :)) mi-as achizitiona o paleta Naked (oricare) si Fondul de ten HD de la Make-up For Ever,sper ca nu am depasit bugetul :)
5. Zana iti ofera o zi la Spa,ce tratamente alegi?
    In primul rand un masaj de relaxare,un masaj al fetei,o impachetare cu ciocolata si sa nu uitam de un masaj anticelulitic daca se poate.
6. Zana te trimite inapoi in timp sa iti dai un sfat legat de frumusete,care ar fi acela?
    Sfatul cel mai bun ar fi acela de a ne demachia seara si de a ne contura sprancenele (sunt fixista pe ideea cu sprancenele :)) ).
7. Incepand de astazi Zana iti da o noua abilitate legata de frumusete,ce alegi?
    As alege "dexteritatea",sa pot fi foarte precisa si "perfectionista" in realizarea machiajelor.
8. Zana iti spune ca poti sa furi o trasatura de la una din fetele favorite de pe Youtube,accepti?Daca da ce anume si de la cine?
   Sunt foarte multe fete talentate si frumoase pe Youtube,nu o sa dau un nume,dar as lua de la fiecare ce are mai bun :)))
Daca v-a placut Tag-ul va invit si pe voi sa raspundeti la aceste intrebari.
Sa aveti o zi minunata!
   

4 comentarii: