Translate

vineri, 16 mai 2014

Review Oriflame-The One Produse Pentru Fata

Buna dragelor!
Astazi o sa va prezint un alt review asupra produselor pentru fata The One si anume: Illuskin Foundation,Illuskin Concealer si Illuskin Powder!
O sa va vorbesc pe rand despre fiecare in parte si o sa incep cu Fondul de ten.
ILLUSKIN FOUNDATION: Are un aspect placut,recipientul este din sticla pentru a se pastra produsul cat mai bine si mai igienic,are o pompita care prin rotire blocheaza "iesirea" produsului din recipient,datorita acestui aspect este potrivit pentru luat in calatorii.
In catalog o sa gasiti 6 nuante si anume: Porcelain,Fair Nude,Nude Pink,Light Ivory,Natural Beige si Olive Beige.
Contine 30ml produs,SPF 20 potrivit pentru acest anotimp si nu numai iar valabilitate 12 luni.
Eu am primit nuanta Natural Beige,o nuanta cu doua tonuri mai inchisa decat cea a tenului meu dar am avut noroc cu pudra care l-a mai "deschis" putin si astfel am reusit sa il port fara a exista o diferenta vizibil prea mare intre nuanta lui si cea a tenului meu.Astept vara pentru a ma bronza putin si  pentru a-l putea folosi.
Are o acoperire mica,se aseamana cu un BB Cream,o textura lichida si destul de lejera.
Este un produs potrivit pentru tenul uscat fiinca ofera si hidratare,nu se strange in micile linii ale fetei iar acest aspect m-a incantat.
Pretul intreg este de 44,90ron dar cu siguranta il gasiti tot timpul la promotie.


ILLUSKIN CONCEALER: Si acesta are un aspect placut,nimic deosebit,recipientul este din plastic.
Are o cantitate de 10ml si valabilitate 12 luni.
Nu am o problema foarte mare cu cearcanele,acesta are o acoperire mica spre medie as spune.
Are o consistenta cremoasa si se intinde destul de bine,nu se strange in micile linii fine de sub ochi,va recomand sa il fixati cu o pudra pentru o mai buna rezistenta.
In catalog o sa gasiti 3 nuante si anume: Fair Light,Nude Pink si Nude Beige.
Eu am primit nuanta Nude Beige si aceasta fiind mai inchisa decat nuanta tenului meu cu un ton dar pe acesta il pot folosii spre deosebire de fondul de ten,nu se observa o diferenta foarte mare intre nuanta lui si cea a tenului meu mai ales daca il fixez cu o pudra.
Pretul intreg este de 17,90ron dar si pe acesta il puteti gasii la promotie la un pret mult mai mic.

ILLUSKIN POWDER: Aceasta are un ambalaj destul de dragut si clasic,prevazut cu oglinda si un buretel pentru aplicarea pudrei.
Nu am folosit buretelul pentru aplicarea acesteia,am preferat sa o aplic cu pensula.
Are o cantitate de 8g,SPF 15 si valabilitate 12 luni.
.
In catalog gasiti 3 nuante si anume: Light,Medium si Dark.
Eu am primit nuanta Medium,spre surprinderea mea,chiar mi se potriveste aceasta nuanta,mi-a fost de ajutor aceasta pudra pentru folosirea fondului de ten care este o nuanta destul de inchisa pentru tenul meu.
Este o pudra lejera cu textura fina care nu incarca tenul si ofera putina acoperire.
Eu am un ten mixt-uscat asa ca nu prea am nevoie de o pudra care sa tina sebumul sub control,dar cu toate acestea folosesc pentru ca zona T uneori are nevoie "sa fie tinuta sub control".
Aceasta pudra imi ofera finish-ul acela mat de care am nevoie si in cazul tenului meu chiar rezista ore bune pe ten facandu-si treaba.
Pretul intreg al acestui produs este de 49,90ron dar si in acest caz beneficiati de reduceri la fiecare Campanie Oriflame.

                              Dintre toate aceste trei produse cel mai incantata sunt de aceasta pudra.
                                                  Va sfatuiesc sa o incercati,merita!
                                Asa arata tenul dupa ce am folosit produsele mai sus mentionate!

                   Voi ce parere aveti?Ati incerca aceste produse?Care dintre ele va atrage cel mai tare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu