Translate

duminică, 18 mai 2014

Review Oriflame-The One EyeShadow Cream & Mascara

Buna dragelor.
Astazi incheiem seria de testare a produselor The One by Oriflame si o sa va vorbesc despre fardurile crema si rimelul Volume Blast Mascara.
O sa incep cu fardurile crema!
Eu am primit 3 nuante: Golden Brown,Beige Pearl si Olive Green, in catalog veti mai gasii inca 5 nuante si anume: Rose Gold,Petroleum Shine,Deep Indigo,Intense Plum si Shimmering Steal.
Au un aspect dragut,cantitatea este de 4g si au valabilitate 6 luni,cam putin dupa parerea mea pentru ca nu stiu daca le termin in astea 6 luni de valabilitate.
Recipientul nu mi se pare a fii din sticla, mai degraba un plastic foarte tare si rezistent.
Au o consistenta cremoasa dar cand aplic produsul pe pleoapa mi se pare pudrat,este doar opinia mea.
Va recomand sa aplicati produsul direct cu degetele pentru o mai buna aderenta si  amestecare (blend-uire) a fardului,eu nu pot folosii degetele din cauza unghiilor, un dezavantaj in ceea ce priveste recipientul.
De asemenea va recomand sa folositi un primer inainte de a aplica fardurile crema,altfel o sa se stranga in pliul ochiului si vor creea un aspect inestetic.
Sunt foarte pigmentate,pentru lucrul acesta merita un punct in plus.
Pot fi folosite si ca baza pentru aplicarea unui alt fard pudra peste,eu asa am folosit nuanta Beige Pearl peste care am aplicat un fard mono (tot de la Oriflame),puteti vedea machiajul aici.
Am facut un Somkey rapid si cumintel cu aceste trei nuante!
Le gasiti in catalog la pret intreg de 34,90lei iar la reducere la 20,00lei.

VOLUME BLAST MASCARA: are un ambalaj frumos si destul de elegant,cantitate 8ml,eu am primit nuanta Black dar in catalog o sa mai gasiti si nuanta Black Blue.
Are un aplicator lung iar peria este micuta cu perii mici din plastic care ajuta la separarea si distribuirea produsului chiar si pe cele mai mici gene.
Este usor de aplicat si are o consistenta nici prea lichida dar nici prea uscata.
De regula prefer sa aplic 2-3 straturi de rimel atunci cand nu folosesc gene false si cu toate acestea am observat ca nu imi incarca genele deloc si lasa efectul pe care mi-l doresc.
Dupa cateva ore bune genele nu mai arata ca atunci cand ai aplicat produsul dar nimic ingrijorator,culoarea ramane la fel de intensa iar genele nu se lipesc intre ele.
Daca ar fi fost Waterproof ar fi fost prefect,chiar ma incanta acest rimel.
In catalog il gasiti la pretul de 27,90lei iar la reducere la pretul de 17,99.

Voi ce parere aveti despre aceste produse?Le-ati incercat?

Un comentariu: